تجهیزات کترینگ و رستوران
نوشته شده توسط : آوا امینی

خیالتان بابت استحکام و دوام این محصول راحت! چرا که شعله دم کن 60 سانت با قطر 60 سانتی متر و از جنس پروفیل آهنی با رنگ کوره ای الکترواستاتیک تولید و عرضه می شود. این شعله دم کن مناسب اتصال به گاز شهری و کپسول است و در واقع بر روی این 8 ضعلی حفره یا سوراخ هایی تعبیه شده که شعله ها از آن خارج می شوند و با ساطع شدن به دیگ پخت مواد غذایی و برنج به خوبی انجام می شود؛ این شعله دم کن دارای پایه ی 3 تا 4 سانتی متری نیز می باشد.

 

توری آبچکان بشقاببا ابعادی به طول 120، عرض 50 و ارتفاعی در حدود 16 سانتی متر تولید شده و مناسب انواع ترولی آبچکان صنعتی 2، 3 و 4 طبقه ی دیواری و یا چرخ دار می باشد. این ترولی به شکل مستطیل و با 2 ضلع بزرگ ساخته شده و شما میتوانید به راحتی بشقاب های زیادی را داخل آن جای دهید. هر ضلع این توری مستطیل شکل ظرفیت جای دهی 30 عدد بشقاب را داشته و در مجموع می توانید 60 عدد بشقاب را داخل توری یدکی بشقاب جای دهید؛ این توری به شکل مسوار تولید شده و سازندگان از روکش لعاب سفید برای این توری یدکی بشقاب استفاده کرده اند که البته به درخواست مشتری قابل تغییر به استیل 304 نیز می باشد، به دلیل اینکه دوام و کیفیت کار در برابر رطوبت افزایش یافته و بتوانید سال های طولانی از این توری برای نگه داری و خشک شدن بشقاب در کترینگ و رستوران ها استفاده کنید و ظروف به خوبی خشک شوند توری یدکی بشقاب با روکش لعاب سفید با به صورت استیل 304 ساخته می شود و همانطور که اشاره کردیم انتخاب به عهده ی شماست.

 

 

راهکارهایی برای افزایش ایمنی کار با اسلایسر

همانطور که می دانید اسلایسر میوه و سبزیجات یکی از تجهیزات کاربردی در آشپزخانه های صنعتی است که به منظور برش زدن یکنواخت حجم زیادی از خوراکیها مورد استفاده قرار می گیرد و با انواع اسلایسر برقی می توانید با سرعت بالا مواد خوراکی را برش بزنید اما نکته ی مهم برای جلوگیری از بروز هر گونه پیشامد ناگوار رعایت نکات ایمنی است که ما در ادامه آن ها را برای شما آورده ایم.

سرویس دوره ای دستگاه

نگهداری از دستگاه اسلایسر که ما پیش تر در مقاله ی “” در خصوص آن توضیحات مفصلی به شما ارائه داده ایم نکته ی مهم دیگری است که برای افزایش ایمنی کار با دستگاه باید به آن توجه کنید، علاوه بر این نباید سرویس های دوره ای و منظم و همچنین تعویض به موقع قطعات مصرفی را فراموش کنید.

آموزش صحیح پرسنل

قبل از اینکه پرسنل کار با دستگاه اسلایسر را شروع کنند باید با نحوه ی استفاده ی صحیح دستگاه آشنا شوند، کار با تمامی دکمه ها و دسته های کنترل اسلایسر باید به پرسنل آموزش داده شود.

تفاوت هود صنعتی و خانگی

همانطور که اشاره کردیم هودهای صنعتی بهترین ابزار برای تهویه و پاکسازی هوای آشپزخانه های صنعتی از دود و بوی نامطبوع است، هودهای صنعتی انواع مختلفی دارند، این هودها دارای فن مکنده ای از نوع سانتریفیوژ هستند که در بیرون از فضا قرار گرفته و هوا را مکیده و به بیرون منتقل می کنند؛ این هودها دارای فیلترهای فلزی و ورق گالوانیزه می باشند.

هود خانگی چیست؟

همانطور که از نام این هودها مشخص است هودهای خانگی برای استفاده در آشپزخانه های منازل طراحی و تولید شده و دارای بخش هایی همچون لامپ هستند و در انواع مختلفی ساخته می شوند و می توانید با توجه به دکوراسیون آشپزخانه، مدل مورد نظر را خریداری نمایید.

 





:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: